2010-11-19
 12:09:21

Nära nu...

...till min efterlängtade helg! Cykelturen imorse gick bra kan jag meddela alla intresserade (hehe), kändes otroligt mycket lättare med luft i däcken kan jag säga... Under dagens föreläsning var jag dock sjukt ofokuserad, hungrig och trött. Sen väntade lite preppstudier, dvs. kolla på olika djurgrupper så vi känner igen dem till tentan sen. En del djur är väldigt luriga men är väl bara att plugga mer.

Nu ska jag snart iväg till Emelie för att tvinga mig till nån timmes plugg. Ikväll kommer det dock bli roligt, då ska jag och Johan gå till Vickan och Samuel för lite spel. Perfekt inledning på helgen!


Det här lilla djuret tittade vi bland annat på idag. Är en guldmus som krälar omkring på botten. Tyckte den var så söt, helt glansig och fin i "pälsen". Ser verkligen ut som en liten mus, en havsmus liksom :)


Merja

sv: tack! och jo, snön på bloggen gör det lite extra juligt, ska vi fixa lite snö på din blogg oxå? :D



kram!



PUBLICERAT: 2010-11-21, 01:06:31 | URL: http://merja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: