2010-11-06
 11:12:36

Mindre bra start på fin dag

Mndre lyckad start på dagen;

  • Vaknade lite irriterande tidigt av ett sms från Telenor, varför skicka ut reklamsms en lördagsmorgon klockan 8? Inte bäst sättet att få en taggad på att nappa på erbjudandet.
  • När jag sedan begav mig ut i köket var det dags för dagens andra mindre trevliga händelse - Sookie hade spytt på golvet. Och inte bara på golvet, utan även på ett anteckningsblock som slarvigt nog även var placerad där. Det värsta var att det var blocket med den enda vettiga mattedidaktik jag har nedskrivet, illa illa. Är sannerligen i behov av förvaring för att tygla min slarviga sida...
Nu tror jag dock det är slut på eländet och ser fram mot en riktigt trevlig dag med besök i Tornby, städning av lägenheten (som jag ser fram mot, gud vad grisigt det är här!) och kvällens middag då Vickan och Samuel kommer över. Kommer bli nice!


emma

Jag är ett sant True Blood-fan! =)



PUBLICERAT: 2010-11-06, 19:30:32 | URL: http://veloouria.blogg.se/
Merja

Tack! vad peppande att du tycker så.



Bra skrivet! Det kommer nog ordna sig och jag hejjar på dig. :)



kram, merja



PUBLICERAT: 2010-11-07, 17:27:38 | URL: http://merja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: