2010-11-17
 19:48:34

Ljus ljus massa ljus!

 


Efter en ganska ansträngande eftermiddag där bilen inte ville vara med längre, krångel med startkablar och 40 minuters bilfärd på måfå för att ladda baterierna är det skönt att komma hem och göra det lite mysigt. Älskar min fina lilla ljusträdgård med proukter från Partylite! Det stora ljuset vill jag inte tända, ska ha med det på mina visningar så det står där och är fint. Men är i doften björnbär så det sprider massa god doft iallafall :)


Anna

Hej! Jag fotar med en vanlig digitalkamera en canon ixus.otrolig nog.:) älskar att fota helt enkelt. Har en systemkamera som ligger på vinden och väntar på att bli avdammad. Synd att objektiven kostar så mycket. Glömde förresten att kommentera inlägget om din katt som ni leker apport med. Jag höll på att ramla av stolen,för det gör vi med våran katt oxå! vi kastar pinnar till honom,det bästa han vet.precis som en hund. Trodde det bara var linus i hela världen som gjorde så. Så,vi heter Anna,har pojkvän sen fyra år tillbaks,en likadan katt och samma intressen.:D



Oj nu hade jag mycket att skriva. Vad avis jag blir att du har varit på johnossi!!jag älskar dom! och du blev superfin i håret,men vill allt se fler bilder.:D



PUBLICERAT: 2010-11-18, 10:25:52 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: