2010-11-12
 17:46:17

Johnossi!

Nu ska minsann jag och mitt nya fina hår ut och roa oss! Snart blir jag upphämtad för färd mot förfesten, sedan drar vi till Cupolen där Johnossi spelar ikväll. Tack Totte för att du tjatade med mig på detta (även fast jag vet att du inte lser min blogg haha), känner mig otroligt taggad!

Älskar mitt nya hår förresten, vill aldrig gå till en annan frisör i hela mitt liv. Love it! Har dock inte lyckats få till nån bra bild än, det är en rätt mörk färg så om solen inte skiner (eller en sjukt stark lampa) syns inte mina fina röda slingor. Färgade hela håret mörkrött i en "lättfärgning", alltså inte permanent färg, vill inte ha utväxt. I detta la hon ljusare röda slingor. Är så glad för jag valde att go red istället för blond!


Anna

Åhh har du färgat nu,en bild snarast!!:D du gjorde helt rätt o färga de rött,det passar nog dina drag väldigt fint. Ja fyra år är lång tid,tänk att någon kan stå ut med en så länge.haha. nu ska det lagas lite mat här,sen idoool!:) ha en mysig fredag kära du. kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: