2010-11-02
 18:36:41

Ingen bra dag

Idag har inte varit en bra dag. Jag har en längre tid känt mig otroligt trött, nedstämd och stressad. Jag orkar inte fixa något alls hemma, inte diska, städa, tvätta osv. Orkar knappt träffa mina vänner, är ofokuserad i skolan och oengagerad på jobbet.

Tog därför beslutet att sluta med mina helgtimmar på Ikea. Kan låta självklart men var ett otroligt svårt beslut att ta, jag gillar inte att ge upp och det känns det som jag gjort. Men samtidigt har jag inget val just nu. Idag har jag varit väldigt ledsen, bara att hoppas att allt kommer kännas lite bättre så småningom när jag har mindre press på mig.

Ska även boka tid på vårdcentralen för att kolla lite värden och se om det är något mer än stress som ligger bakom min trötthet. Hoppas nästan de hittar nåt.


Den här fina bilden från i somras piggar alltid upp mig lite


Merja

sv: ja jag blev bara less och bilderna blev inte bra så jag får ta nya tag en annan dag helt enkelt. :)



Försök ta det lugnt och vägra duktig-flicka-syndromet. Man får ta de lugnt. du duger precis som du är försök inte göra alla andra nöjd genom att jobba ihjäl dig.



kram, merja



PUBLICERAT: 2010-11-02, 23:31:46 | URL: http://merja.blogg.se/
Anna

Usch,krya på dig Anna! Har inte heller mått bra,men det är på väg att bli bättre. Bra att du kollar upp,det ska man alltid göra. Se det inte som ett misslyckande med jobbet,tvärtom så har du lyckats sätta en gräns för vad du orkar. Det är inget misslyckande,utan något lyckat! Bra gjort. Ta hand om dig fina du



PUBLICERAT: 2010-11-03, 11:11:41 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: