2010-11-11
 21:29:26

Fyra år tillsammans!

Idag är ingen vanlig dag för idag firar jag och bästa Johan fyra år tillsammans! Känns riktigt fint. För att fira begav vi oss till faavoriten Gula Huset för att avnjuta en tre-rätters. Gissa om jag är mätt nu, rullade hem! Men oh så gott det var...


Snabbt beställdes vitlöksbröd och vin in, var sjukt hungriga!

 

Sen blev det fläskfilémedaljonger med bea (murkelsås men jag bytte, äälskar bea hehe) och potatisgratäng som egentligen låg i en fin bytta men som jag kletat upp på tallriken här

 

Sen avslutades middagen med cremé brulee (?) serverat med hallon. Otroligt gott!

 

Nu ska vi smälta maten och kolla Paradise som vi missade, utröstning och allt! ;)


Anna

Åh så underbart!! Den 22 december firar jag och Jon 4 år oxå.:) Maten ser ljuvlig ut! creme brule äter man alles för sällan,är ju supergott!mmmmm,mat är livet!haha



PUBLICERAT: 2010-11-12, 15:06:57 | URL: http://heartroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: