2010-11-04
 10:24:20

10 prover senare

Ringde vårdcentralen idag och fick prata med "min" läkare, visste jag inte ens att jag hade men blev upplyst av en sköterska att så var fallet. Han visade sig vara väldigt trevlig och hade en tid nu på morgonen så det var bara att klä på sig och åka dit. Han är den första som visat lite intresse för mina otaliga halsinfektioner och jag fick ta cirka 10 olika blodprover. Min orkelöshet och trötthet trodde han kunde bero på något fel i immunförsvaret, så nu väntar vi på resultatet.

Självklart hoppas jag inte att det är så men vore ändå skönt att få en orsak till varför jag är så trött och hela tiden får infektioner i halsen. Han passade även på att ta en mängd andra prover, bland annat för att se om sköldkörteln inte fungerar som den ska. EKG fick jag även göra, var en ny upplevelse kan jag säga och lite lätt obehaglig men vad gör man inte. Nåt fel på mitt hjärta var det iallafall inte :)

Nu bir det några timmars plugg och sen är det dags att tvätta, behövs verkligen!


josefin

sv: det är på bättringsvägen men är fortfarande väldigt förkyld och har hosta, plus lite ont i halsen och lite feber på nätterna.



PUBLICERAT: 2010-11-04, 12:35:24 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: