2010-08-09
 23:35:35

Nytt smink!

Jag älskar att köpa smink, det är lite utav en besatthet faktiskt... Hur som helst, två nyförvärv fick följa med mig hem från Make Up Store idag. Köpte även en borste/pensel till ögonskuggan som dock inte fastnade på bild ;)


Rouge: Sugarpink
Ögonskugga: Flamenco

Rouget kändes sådär lagom rosigt, passar bra nu och kommer bli ännu bättre till hösten!
Ögonskuggan är tänkt till fest, känner mig så himla less på min vanliga tråkiga sminking som ofta är samma vardag som fest. Nu ska det förhoppningsvis bli ändring!


josefin

sv: tack! nej, det brukar vara samma för mig, men nu måste jag skärpa mig, för det här är min dröm =)



PUBLICERAT: 2010-08-10, 09:30:28 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: