2010-08-20
 16:11:46

Nya skor!

Idag var vi en sväng ner på stan här i Linköping och jag fick minsann med mig två par nya skor hem, så himla nöjd! Nu får jag absolut inte köpa fler skor i höst, kanske kan hålla det om jag skriver det här hmm... Dyrt blev det men använde lite födelsedagspengar, så jag tycker vi säger att jag fick två par för 799, inte farligt alls ;)

Bootsen har jag ju varit ute efter länge och även skrivit om innan, älskar den typen av skor så de kommer användas flitigt i höst! Det andra paret var i sån himla fin kvalité och perfekt klackhöjd. Kommer att användas både till fest och då jag vill vara lite finare på exempelvis praktiken.


Din Sko, 499:-


Nilson, 1299:- (mocka och skinn)







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: