2010-08-30
 19:51:59

Måndagsshopping

Idag unnade jag mig lite grejer på stan, fast det var faktiskt mest saker jag behövde. På Åhlens blev det en ny almanacka, kändes som det var på tiden, och några baslinnen/t-shirts. Sedan begav jag mig till H&M, hade kollat ut lite grejer ur katalogen med höst nytt men såklart var det mesta slut eller så hittade jag det inte bara... Lyckades ändå få ihop ett par byxor, en klänning och en tröja så jag vart nöjd :)

249:-, roligt med lite detaljer som skinnlapparna på armbågarna!


Och en rolig grej, är ju massa nollning på gång här i stan denna tid på året, både för universitetet och gymnasieskolorna. En liten tjej (troligtvis gymnasiet) hoppade på mig och frågade om hon fick klippa tvättlappen på tröjan jag hade på mig, snäll som jag är fick hon det ;)


josefin

snygg tröja! enkel och stilren men ändå lite rolig =)



PUBLICERAT: 2010-08-30, 21:58:43 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
josefin

sv: vill se den på :D



PUBLICERAT: 2010-08-30, 22:15:07 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: