2010-08-30
 21:44:07

25-årsfest!

Blev övertalad att gå en spontanpromenad runt Stångån med en kompis så det har jag sysselsatt mig med den senatse timmen. Kände mig sjukt motvillig men det var faktiskt skönt! Bra där. Nu kommer iallafall en bildbomb från lördagens fest...


Vickan redo för fest

Presentöppning! Vad kan det vara...

Kåtpiller! Haha

Miriam provar sin present ;)

Såhär glad blir man över en bag-in-box!

Folk började strömma till och det blev dags för lekar! Här diskuteras det

Sen utmanades styrkan i jägarställning hehe... Kaj, Sebbe och Totte stabilt längst bort

Anders föll men Veronica höll ut, slog alla killar utom Totte som avgick med segern!

Maria tröstar Kaj efter att han gett upp :)

Skönt Ikeafolk, och fina Julia!

Gruppbild! Togs rätt sent så några hade hunnit avvika men så fint ändå :)

 

Nu är jag fan helt matt efter att ha lagt upp alla bilder, så enjoy! Kvällen avslutades på Harrys, Sliver osv och det var sjukt kul, riktigt lyckad utgång. Tack alla som kom!



Vickan

Å jag som tänkte att det var synd att jag inte kom med på sista gruppbilden.. men sen såg jag: är det inte jag som skymtas längst bak??? haha så kan det va :P



PUBLICERAT: 2010-08-31, 00:50:29 | URL: http://vickizzen.blogg.se/
josefin

sv: hahaha ja lätt att du ska :)



PUBLICERAT: 2010-08-31, 06:45:15 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: