2010-09-08
 20:34:30

Shopping!

När jag kom hem från alla tjafsiga konferenser (vad ÄR det med lärare??) kände jag för att göra nåt skoj, så drog med mig Johan ner på stan. Shoppade loss på MQ, inte bästa affären att gå lös i kan jag erkänna, men de har ju så mycket fint! En fin tröja och en skjorta från Stockh lm inhandlades, känner mig sjukt nöjd!

Är tyvärr ganska dålig på att framhäva kläder på bilder, är en konst jag definitivt inte behärskar! Men ändå, här kommer några halvbra:


 

 

 

 

Bästa bilden!! Här gör Sookie för övrigt hål i mina nya strumpbyxor, great


josefin

sv:hahaha ja :) tanken var att det skulle vara lite internt också :) ja du är den första :) <3



PUBLICERAT: 2010-09-08, 20:46:05 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Vickan

Så fina köp! Haha ja sista bilden var klart den bästa ;) Söta zooookis ;)



PUBLICERAT: 2010-09-09, 14:50:23 | URL: http://vickizzen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: