2010-09-15
 20:18:54

Shopping shopping!

För att göra dagen och mitt humör lite bättre bestämde jag träff med Maria på stan. Vi gick och åt på Hälsofreak, de har så himla fina sallader! Tog bland annat kryddad kyckling, avocado och sojabönor i min. Hade dock glömt bankkortet hemma så Maria fick casha hehe. Men, kortet låg visst i min jackficka upptäckte jag när jag kom hem och började leta. Så dumt så dumt.

Sen blev det en sväng in på Gina, hade ett presentkort jag fick av mina fina vänner på min födelsedagsfest. Passar ju perfekt tänkte jag i mitt kort-lösa tillstånd. Hittade såklart fina grejer som fick följa med hem! En mysig stickad väst med skärp, ett par leggings med gråa mockalappar på knäna och två par vantar. Tack för det! :)


Känns som att svepa in sig i en filt, det gillar jag!

 

Kvällen har ägnats åt att lägga upp lite auktioner på Tradera. Min lysande Conversejakt slutade tyvärr i tragedi, skorna var för små! Och de var så otroligt fina så jag blev riktigt ledsen... Hoppas de hittar nya ägare nu via Tradera, det är de värda. Nu fortsätter jakten mer intensiv än någonsin på ett nytt par. Hehe.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: